В Антоновке на период проведения АТО запретили продавать спиртное военным

РЕКЛАМА

Антонов

В Антоновке на период проведения АТО запретили продавать спиртное военным. Такое решение Антоновский поссовет принял 2 марта.

Официальный документ выложен на странице поссовета в «Фейсбуке».

«Заборонити тимчасово (на період проведення АТО) суб’єктам господарювання, які розташовані на території Антонівської селищної ради здійснювати продаж алкогольних напоїв особам, які належать до числа збройних сил України та при наявності військової форми одягу та зброї.

За порушення вимог даного рішення  суб’єкт господарювання несе відповідальність у вигляді застосування фінансових санкцій у розмірі 6800 гривень», — говорится в решении поссовета.

Антоновка 1

Реклама

1 Comment

  1. скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина або якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України. Конституція України Верховна Рада України; Конституція, Закон від 28.06.1996 № 254к/96-ВР

    А ВЗАГАЛІ ЯКА МОЖЕ БУТИ МОБІЛІЗАЦІЯ ЯКЩО НЕ МАЄ НІ ВОЄНОГО НІ ОСОБЛИВОГО НІ НАДЗВИЧАЙНОГО СТАНУ АДЖЕ ВЕРХОВНА РАДА ВНОСИТЬ ЗМІНИ В КОНСТИТУЦІЮ УКРАЇНИ . ДИВІТЬСЯ СТ 157 КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ
    а ТОМУ
    Відповідно до Сстатті 157. Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина або якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України. Верховна Рада України; Конституція, Закон від 28.06.1996 № 254к/96-ВР)
    02.02.2016 року Верховна Рада України
    Комітет з питань правової політики та правосуддя рекомендує Верховній Раді попередньо схвалити поданий Президентом України як невідкладний доопрацьований проект Закону про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)
    Верховна Рада України попередньо схвалила проект Закону про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)
    Законопроектом пропонується статті 124 — 129, 130, 131, 147 — 148, 149, 151, 153 Основного Закону України викласти в новій редакції, доповнити Конституцію України новими статтями 129-1, 130-1, 131-1 — 131-2, 148-1, 149-1, 151-1 — 151-2, внести зміни до статей 29, 55, 59, 85, 92, 106, 108, 110, 111, 136, 150, 152, до розділу ХV «Перехідні положення» Основного Закону України та виключити із Конституції України розділ VII «Прокуратура».
    СИНКИ ОЛІГАРХІВ ТА ЇХ СЛУГ ЧОМУСЬ НЕ ЙДУТЬ ЗАХИЩАТИ РІДНУ ЗЕМЛЮ, ДЛЯ ЦЬОГО ВОНИ ВІДПРАВЛЮЮТЬ НА ГАРМАТНЕ МЯСО ПРОСТИЙ ЛЮД.
    Верховна Рада України та Порошенко граються з вогнем як їм потрібно то ніякого надзвичайного воєнного та особливого періоду немає і вони ПЕРЕПИСУЮТЬ КОНСТИТУЦІЮ УКРАЇНИ. А як АТО то вже і надзвичайний та особливий період зявляється. КОМУ ЖОПУЛИЖЕТЕ США ТА ЄВРОПІ якими правлять олігархи.
    ЯКА МОЖЕ БУТИ МОБІЛІЗАЦІЯ КОЛИ ДО КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ ВНОСЯТЬСЯ ЗМІНИ. І Згідно з рішенням Ради національної безпеки і оборони від 20 грудня 2014 року, шоста хвиля мобілізації повинна була стати останньою
    Мобілізація незаконна, адже в Україні не оголошений ні воєний стан, ні особливий період
    ні надвичайний стан. Це підтверджується Змінами до Конституції, а саме 22 січня 2016 року Конституційний Суд України офіційно оприлюднив наданий 20 січня Висновок у справі за зверненням Верховної Ради України щодо відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) вимогам статей 157 і 158 Конституції України. Верховна Рада України згідно з Постановою „Про включення до порядку денного третьої сесії Верховної Ради України восьмого скликання законопроекту про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) і про його направлення до Конституційного Суду України“ від 22 грудня 2015 року № 895–VIII звернулася до Конституційного Суду України з клопотанням дати висновок щодо відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) (реєстр. № 3524)
    (далі – Законопроект) вимогам статей 157 і 158 Конституції України. А ВІДПОВІДНО І Згідно зі статтею 159 Конституції України законопроект про внесення змін до Конституції України розглядається Верховною Радою України за наявності висновку
    Конституційного Суду України щодо відповідності законопроекту вимогам статей 157 і 158 Конституції України. Відповідно до
    зазначених статей, Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина або якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України; Конституція України не може бути змінена в умовах воєнного або надзвичайного стану; законопроект про внесення змін до Конституції України, який розглядався Верховною Радою України, і закон не був прийнятий, може бути поданий до Верховної Ради України не раніше ніж через рік з дня прийняття рішення щодо цього законопроекту; Верховна Рада України протягом строку своїх повноважень не може двічі змінювати одні й ті самі положення Конституції України.
    ПОВІСТКИ В КИЄВІ ВЖЕ З 31.01.2016 РОКУ РОЗНОСИЛИ ПО КВАРТИРАМ І ТАМ ШТРАФ ЗАЗНАЧЕНО 1700 ГРН І ТЮРЬМА ВІД 2 ДО 5 РОКІВ, ХТО ЗАЛЯКУЄ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ І ДЛЯ ЧОГО КОЛИ ІЩЕ ОФІЦІЙНО НЕ МАЄ МОБІЛІЗАЦІЇ.
    Брехуни та жополизивлади адже вже з 01 лютого 2016 року військові комісаріати в Україні відправляють повістки громадянам, хоча іще не розпочата ніяка мобілізація. І ВЗАГАЛІ ЯКА МОЖЕ БУТИ МОБІЛІЗАЦІЯ КОЛИ ДО КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ ВНОСЯТЬСЯ ЗМІНИ.
    Верховна Рада України та Порошенко граються з вогнем як їм потрібно то ніякого надзвичайного воєнного та особливого періоду немає і вони ПЕРЕПИСУЮТЬ КОНСТИТУЦІЮ УКРАЇНИ. А як АТО то вже і надзвичайний та особливий період зявляється. КОМУ ЖОПУЛИЖЕТЕ США ТА ЄВРОПІ якими правлять олігархи.
    ЯКА МОЖЕ БУТИ МОБІЛІЗАЦІЯ КОЛИ ДО КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ ВНОСЯТЬСЯ ЗМІНИ. І Згідно з рішенням Ради національної безпеки і оборони від 20 грудня 2014 року, шоста хвиля мобілізації повинна була стати останньою.
    Мобілізація незаконна, адже в Україні не оголошений ні воєний стан, ні
    особливий період ні надвичайний стан. Це підтверджується Змінами до Конституції,
    а саме 22 січня Конституційний Суд України офіційно оприлюднив наданий 20 січня
    Висновок у справі за зверненням Верховної Ради України щодо відповідності
    законопроекту про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)
    вимогам статей 157 і 158 Конституції України.
    Верховна Рада України згідно з Постановою „Про включення до порядку денного третьої сесії Верховної Ради України восьмого скликання законопроекту про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) і про його направлення до Конституційного Суду України“ від 22 грудня 2015 року № 895–VIII звернулася до Конституційного Суду України з клопотанням дати висновок щодо відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) (реєстр. № 3524) (далі – Законопроект) вимогам статей 157 і 158 Конституції України.

    А ВІДПОВІДНО І Згідно зі статтею 159 Конституції України законопроект про внесення змін до Конституції України розглядається Верховною Радою України за наявності висновку Конституційного Суду України щодо відповідності законопроекту вимогам статей 157 і 158 Конституції України.

    Відповідно до зазначених статей, Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина або якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України; Конституція України не може бути змінена в умовах воєнного або надзвичайного стану; законопроект про внесення змін до Конституції України, який розглядався Верховною Радою України, і закон не був прийнятий, може бути поданий до Верховної Ради України не раніше ніж через рік з дня прийняття рішення щодо цього законопроекту; Верховна Рада України протягом строку своїх повноважень не може двічі змінювати одні й ті самі положення Конституції України.

    20 січня 2015 р. набрав чинності Указ Президента України «Про часткову мобілізацію» від 14.01.2015 р. № 15/2015, затверджений Законом України від 15.01.2015 р. № 113-VIII (далі – Указ про мобілізацію). Відповідно до Указу про мобілізацію на території усіх областей України, оголошено проведення часткової мобілізації, яку буде проведено у три черги протягом 210 дiб. Початок першої хвилі часткової мобілізації мав місце 20 січня 2015 р. і повинен тривати 90 днів. Дві наступні хвилі розпочнуться орієнтовно з квітня і з червня відповідно та триватимуть по 60 днів.
    П.31 ст пункту 31 частини першої статті 85 Конституції України Верховна Рада
    31) затвердження протягом двох днів з моменту звернення Президента України указів про введення воєнного чи надзвичайного стану в Україні або в окремих її місцевостях, про загальну або часткову мобілізацію, про оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної екологічної ситуації;
    ТОДІ ЧОГО ЗМІНИ ДО КОНСТИТУЦІЇ ВЕРХОВНА РАДА ЗАТВЕРДЖУЄ.
    ГАНЬБА ТАЦІЙ ВЛАДІ ЯКА НЕ ЗНАЄ ЗАКОНИ УКРАЇНИ, КОНСТИТУЦІЮ УКРАЇНИ ТА яка знищує українців геноцидом – економічним та військовим.
    Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію Верховна Рада України; Закон від 21.10.1993 № 3543-XII Документ 3543-12, чинний, поточна редакція — Редакція від 24.07.2015, підстава 570-19
    мобілізаційна підготовка — комплекс організаційних, політичних, економічних, фінансових, соціальних, правових та інших заходів, які здійснюються в мирний час з метою підготовки національної економіки, органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України та Державної спеціальної служби транспорту (далі — Збройні Сили України, інші військові формування), сил цивільного захисту, підприємств, установ і організацій до своєчасного й організованого проведення мобілізації та задоволення потреб оборони держави і захисту її території від можливої агресії, забезпечення життєдіяльності населення в особливий період; { Абзац другий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законами N 2926-VI ( 2926-17 ) від 13.01.2011, N 1194-VII ( 1194-18 ) від 09.04.2014 }

    особливий період — період функціонування національної економіки, органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, Збройних Сил України, інших військових формувань, сил цивільного захисту, підприємств, установ і організацій, а також виконання громадянами України свого конституційного обов’язку щодо захисту Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, який настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій;
    ДЕ ВОЄНИЙ СТАН ЧОГО ТОДІ ВІДБУВАЄТЬСЯ МОБІЛІЗАЦІЯ.

    Антитерористична операція проводиться лише за наявності реальної загрози життю і безпеці громадян, інтересам суспільства або держави, а також якщо усунення цієї загрози іншими способами неможливо. Рішення щодо проведення антитерористичної операції приймається залежно від ступеня суспільної небезпеки терористичного акту керівником Антитерористичного центру при СБУ за письмовим дозволом голови спецслужби. Про рішення щодо проведення АТО негайно інформується Президент України. Взагалі антитерористическая операція – це комплекс скоординованих спеціальних заходів, спрямованих на попередження, запобігання та припинення злочинних діянь, здійснюваних з терористичною метою, звільнення заручників, знешкодження терористів, мінімізацію наслідків теракту або іншого злочину, здійснюваного з терористичною метою.
    АТО не може проводитися по всій країні, тому що це буде вже стан воєнного або надзвичайного стану. Згідно з нормами права, район проведення антитерористичної операції – це точково визначені керівництвом СБУ ділянки місцевості або акваторії, транспортні засоби, будівлі, споруди, приміщення та території, що прилягають до них і в межах яких проводиться зазначена операція.
    ТОБТО АНТИТЕРОРИСТИЧНОЮ ОПЕРАЦІЄЮ ПОВИНА ЗАЙМАТИСЯ СБУ ТА МІЛІЦІЯ. НАСПРАВДІ КИДАЮТЬ НА ГАРМАТНЕ М’ЯСО НЕПІДГОТОВЛЕНИХ ЦИВІЛЬНИХ ЯКІ МОЖЕ І НЕ ТРИМАЛИ В РУКАХ ЗБРОЮ.
    ЧОМУ президент та Верховна Рада України вносить ЗМІНИ В КОНСТИТУЦІЮ, ЧОМУ ПОРУШУЄТЬСЯ КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ.

    Поради Нема підпису, нема повістки
    За словами Володимира Талатая, генерал-майора генштабу України, кожна повістка має корінець і розписку про те, хто її отримав, а підписати її повинен громадянин, який призивається. Жодна інша особа, крім призовника, не має права підписуватися на повістці. Проти тих осіб, які будуть ухилятися від виконання військового обов’язку, не застосовуватимуть масштабні заходи з розшуку, однак це матиме відповідні наслідки при поверненні до мирного життя.
    Якщо не хочете в армію — можете судитися
    Найпростіший спосіб уникнути участі у військовий діях без наслідків — це покинути територію України, хоча б на період мобілізації. Дуже важко буде потім довести, що ви уникаєте мобілізації, вас просто немає в країні і все.
    Якщо ви хочете відстоювати своє право і не воювати в суді, просто пишете заяву про те, що відмовляєтесь поповнювати лави армії. На підставі вашої відмови порушується кримінальне провадження. За цих обставин до війська вас уже не призивають, а розглядають кримінальне провадження, в рамках якого відбуваються процесуальні дії, де ви зможете довести своє право. Нормативна база для свого власного захисту складається всього з трьох факторів — Закон України про оборону, Закон України про мобілізацію, а також Указ президента про мобілізацію від 2014.
    Мобілізація в країні відбувається за Указом президента, але Закон України про оборону за верховенством права посідає вищу ступінь. Вони дещо суперечать між собою, тому що особливий період, по причині якого проводиться мобілізація, не передбачений в законі про оборону. А антитерористичні дії не пов’язані із несенням військової служби, це актуально лише для військового часу.
    Стаття 157. Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина або якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України.
    Конституція України не може бути змінена в умовах воєнного або надзвичайного стану. Конституція України Верховна Рада України; Конституція, Закон від 28.06.1996 № 254к/96-ВР

Оставить комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован.


*